8 ian. 2009

Cine e Simona?

Scrieti un eseu de 1 pagina in care sa spuneti cine sunteti.
02.12.2008.


Pai... sa vedem. Simona, cunoscuta de rude si torturata de apropiati cu apelativul "Alina", este o domnisoara de 18 ani si un pic, 2 zile mai exact, cam 1,62 m, si aproximativ 49 de kilograme, spre rusinea ei. Mignona, timida, unii spun chiar ca e draguta, unii chiar frumoasa, desi Simona crede ca e normala, uneori, doar uneori, putin peste medie.
Ochii verzi, cu influente ce bat spre albastru, satena cu suvite naturale de un blond auriu si un roscat temperat; desi si-a cam facut de cap asta-vara si s-a vopsit, ba saten inchis, ba brunet, ba suvite.
In fine, partea fizica e destul de evidenta pentru a putea fi observata cu ochiul liber. Uneori imi pare rau pentru lipsa de coerenta cu, care imi exprim punctele tari sau punctele slabe ale persoanlitatii si caracterului meu. Dar uneori, nu imi pare rau, pentru ca, tocmai pentru ca lipsa de coerenta exprima derutarea, confuzia... nici eu nu stiu care sunt acele puncte.
Ce a influentat-o pe Simona sa fie... Simona? Nu stiu. Probabil fiecare imprejurare a vietii prin care a trecut. Cine stie? Viata a fost prea plina de surprize; sinucideri, morti accidentale sau naturale, intentionate sau nu, divorturi, despartiri, certuri, mai multe sau mai putine bucurii, boli, spitalizari, accidente rutiere, iarasi spitalizari, colegii, anturajul, calatoriile...
Of... Da. Si biserica. Pot spune ca biserica m-a influentat mult, si asta fara sa o spun doar ca suna bine, sau poate doar de suprafata. Cred ca daca nu era biserica, sigur o luam "pe ulei". Daca nu eram toba de invataturi, reguli, "cultura bisericeasca", nu cred ca ma simteam cu "musca pe caciula" cand era vorba de "gasca" si de obiceiurile din "gasca". Bine... ca am pierdut legatura, odata cu intrarea la liceu, si ....bine ca am schimbat total persoanele din jurul meu.

Acum... Sunt Simona. Doar Simona. Vreau sa fiu copil cuminte, sa ma casatoresc (cred ca am cu cine, adica... sigur am :] ), sa termin facultatea, sa am vreo cativa copii, etc. Viata poate fi frumoasa, nu ? Trebuie doar sa incerc sa o fac frumoasa... si sa o accept asa cum pica !?! Nu stiu...